Stránky

neděle 24. března 2013

Bratislava MARATHON 2013




8. ČSOB Bratislavský MARATHON _ Slovensko
24. 3. 2013 neděle


58.
v kategorii     100. celkově
v čase 3:19:28

Na začátku roku se mi začalo stýskat po marathonu. Hledal jsem nejbližší v kalendáři. Pátral jsem a právě Bratislavský mi padl do oka. Není to daleko. Bratislavu a Slovensko jsem ještě nikdy neabsoloval. TAK proč nevyrazit. Vstávám nepříjemně brzo. Před druhou hodinou ranní v poklidu snídám a kontroluji věci. Abych přesně ve 02:00 hodiny ráno vyrazil na svou dalekou cestu přes Rakousko - Vídeň - až do Bratislavy.


 Po 4hodinách a 315kilometrech noční jízdy s přestávkami parkuji přímo u DUNAJE na opuštěném parkovišti.
Dorazil jsem v předstihu a nikde opět ani človíčka.



Venku pod bodem mrazu, lehce začíná poletovat sníh a vypadá to na těžký mrazivý běžecký den. REGISTRACE proběhla velmi rychle, byl jsem jediný kdo asi takto brzo přišel pro startovní balíček.



Zima je nepříjemná, fouká studený vítr a nikomu se nechce vylézat ven. Až do startu je venku prázdno. Všichni posedávají v teple velkého nákupního centra. DNES pro mne ŽÁDNÝ ROZBĚH nebude.Na START přicházím pět minut před startem a ke svému štěstí chytám první řadu hned za černými ELITními běžci.



START neskutečně rychlý, všechno dáno špatným postavením do startovního bloku. Alespoň se velmi rychle zahřívám do provozní běžecké teploty. :-D _ ke svému údivu volím rychlé tempo druhé skupinky a vím že to nebude na dlouho...



Hlavně běžet hlavou a spomalit na své tempo. Řadím se do své tempové skupinky se kterou to po mnoha kilometrů táhnu.




 Zima je neskutečná, fouká studený vítr se kterým sám zápasit byla hloupost.



Jedna skupinka se roztrhá, druhá se utvoří. V prvním okruhu ztrácím při manipulaci s gelem rukavičku. Zastavit? Ztratit kontakt a být sám?  Nezastavuji. Poběžím tudy ještě jeden okruh, budu se dívat, třeba ji najdu :-) Opravdu v druhém kole jsem ji našel a přišla vhod.


Neustále střídat jednu rukavičku na zmrzlé prsty rukou mne nebavilo. Teplota se lehce zvedla, v centru vítr nefoukal.




Nejkrásnější úsek z celé trati byl právě průběh starým městem. Vyběhnout jediný kopec, proběhnout bránou a užívat si lehkého seběhu mezi památky, byl opravdu zážitek :-)





Jediné zklamání bylo občerstvení, krom banánů jsem nenašel nic co bych doplnil do těla. Měl jsem jeden jediný GEL který jsem spotřeboval už na 20kilometru. Nápoje se nedali téměř pít. Místo nápoje vypadla z kelímku kostka ledu, to soudruzi trochu nedotáhli.






Posledních 7km bylo pro mne utrpení, vyčerpaný trpím.Nedokážu nohy přinutit zrychlit. Jen neustále sleduji na hodinkách jak klesá rychlost.





Poslední tři kilometry po občerstvovačce nalézám poslední síly v těle. Vím že první půlku jsem přepálil, přesto s krásným pocitem si dobíhám poslední kilometry. Osobáček to dnes BUDE, proto jsem tady, proto jsem jel do Bratislavy. Pro zážitky, zlepšit svůj osobní čas na marathonu.





v teple DOMOVA ve zdraví zpátky. Bratislavu jsem si neprošel pro nepřízeň počasí. Vyrazil jsem hned k k domovu. LÍBILO SE MI a příští rok se sem budu chtít určitě vrátit.Bratislava nezklama, byla i štědrá na dárky a pochutiny :-)





Krásná medajle do sbírky je doma :-)




a toto už je jen památka na celou zmrzlou Bratislavu. Dostal jsem zánět do zubu, bolest už nedovolila a moudrý zub musel jít ven...

Žádné komentáře:

Okomentovat