Stránky

sobota 3. srpna 2013

běh ZLATÁ STEZKA Stožec.

Běh Zlatá stezka15 kilometrů zážitků

Běžecký závod Zlatá stezka měří 15 km. Jeho start je ve výšce 900 m. n. m. a cíl zhruba o 100 m níže. Toto by mohlo neznalého vést k domněnce, že je to běh velmi snadný. Skutečnost, že na trati překonáte celkové převýšení 280 m, už ale tak idylická není. Každopádně však tenhle závod aspiruje na titul nejhezčí přeshraniční běh mezi Českou republikou a Německem a je součástí
Běhů bez hranic.

záznam z GARMINA                                   VÝSLEDKY


Na tento běh jsem se velmi těšil. Má oblíbená domácí krajina. Místo, které dokonale znám. Najezdil jsem zde na kole mnoho kilometrů. Tuto stezku jsem proběhl několikrát...

11.místo    1:06:44
7. kategorie M1



START závodu je v pravé poledne ve 12:00h. Vysoká teplota, a panující tropické srpnové vedra pokračují i v tento den. Můj zdravotní stav selhává už před startem. ASTMA mne trápí už od rána... Po startu v prvním stoupání se vše ještě zhoršuje.... Hlavně doběhnout... přežít....

Tempo zvolňuji a odpočítávám kroky do cíle....



V Haidmuhle se zastavuji v parku u fontány. Chladím hlavu. Ztrácím mnoho desítek vteřin.

Odtud to už doběhnu jsem téměř v půlce... Astma mne opouští dva kilometry před cílem. 13KILOMETRŮ trvalo než jsem se konečně rozběhl do svého tempa. Zrychluji. Závěr si dokonale užívám a s radostí předbíhám běžce předemnou....




TROPICKÉ vedro v pravé poledne :-D nádhera.....




M i l o š   a   D a n a 
Významní lidé, kteří ovlivňují nejen MŮJ BĚŽECKÝ život...





Ledové koupání ve VLTAVĚ




a domů jak jinak než na kole......



Žádné komentáře:

Okomentovat